Близько 21-30 години я приїхав у столицю регіону Бретань місто Ренн. Мене зустріли на автовокзалі мої родичі і сильний дощ. Забігаючи наперед хочу сказати, що за час перебування на півночі і північному-заході Франції я сонце бачив лічені рази. Якщо і виходило сонце, то через кілька хвилин його змінював дощ або пасмурна погода. Тому вже в останні дні перебування у цьому регіоні я вже думками був у Марселі. У теплому Марселі з пляжами і морем 🙂

День 1 – Фужер

На наступний день після приїзду ми поїхали у стародавнє містечко Фужер. У самому місці розташована фортеця, яку відреставрували останнім часом. Відреставрували дуже класно. При купівлі вхідного квитка тобі дають девайс(аудіо-гід) із записами. На території замку є місця з номерками. Підійшовши до даного місця ти нажимаєш відповідну цифру на аудіо-гіді і слухаєш розповідь(історію), яка пов’язана з цим місце. В сумі було десь біля 20 таких точок.

20160615_121546

Також у 2х чи 3х приміщеннях замку крутилися через проектор реконструкція боїв і інших події. (на деяких фото це буде видно)

Після цього ми пішли на прогулянку по місту. По дорозі забігли у місцеву кафешку на обід. У меню я знайшов кавовий напій під назвою ‘russian coffee’. Не дегустував, але зато смачно пообідали. Маленьке, компактне, дуже красиве місто Фужер, зі своєю історією. Гуляючи по місту бачиш цю історію повсюди. Французи бережуть свою історію. На одній з вулиць ми знайши музей місцевого художника Emmanuel de La Villéon, який народився у Фужері. Сам музей маленькийо і красивий.

Фото з містечка Фужер ТУТ

День 2 – Moulin du Boël і автомобільний музей

У четвер ми поїхали прогулятися вздов річки Вілен у муніципалітет Брю і заодно подивитися на старенький млин, який розташований на цій річці. Територія біля річки є дуже популярна серед населення. Вони тут займаються спортивною ходьбою, бігають вздовж берега, а на вихідних тут багато відвідувачів, які відпочивають і влаштовують барбекю. Після прогулянки вздовж річки і фотосесії, забігли у кафешку поряд на обід, на мідії.

Після цього ми тримали курс на Лоеак. Саме тут розташований автомобільний музей. Дуже великий автомобільний музей. А також траса для авто перегонів.

20160616_151257

У музеї я завис десь на 2-3 години. Дуже багато екземлярів різного транспорту. Не тільки автомобільного. Були цікаві екземпляри мототранспорту, двигунів різних часів, авіації, сільгосптехніка і спецтехніка, транспорт для водних видів спорту і навіть боліди Ф-1. У одному крилі музеї навіть зображено культуру Франції різних часів: що вони робили у цей час, як робили, що використовували для роботи. Багато про музей не напишеш. Тим більше про автомузей. Треба або описувати кожен екзепляр музею, або простіше побувати у цьому автомузеї і побачити все на власні очі 😉

Фото з автомузею ТУТ

День 3 – Дінан і Форт-Ла-Латте

З самого ранку ми вирушили у Дінан. Це знову історична місцина. За час подорожі по Бретанії склалося враження, що не історочних місцин тут немає. Кожен сентиметр території, кожна цеглина чи то камінь замку несе свою цінність і має свою історію.

Стародавня частина міста розташована на горі. А знизу протікає річка. Важливу роль ця річка відігравала у давнину, як один з головних шляхів виходу до моря. І знову стародавні церкви, храми, вузенькі вулиці зі старенькими автентичними будинками між яким встелена бруківка. Де-не-де реставрують будівлі, паркани, оборонні споруди. Саме з гори відкриваються чудові краєвиди на річку, на поселення біля підніжжя і на іншу частину міста, яка з’єднана зі старим містом чудовим мостом.

20160617_122545

У цей день погода нас дуже тішила( Хоча на цей момент я вже помаленько звик до цієї капризної погоди. Часто дріботів дрібний дощ, а коли почався сильніший, то ми впали на обід в місцевому кафе.

Після обіду ми поїхали далі, до Форту-Ла-Латте. Це маленька фортеця, яка розташована на невеличкій території, біля моря. З 1925 року ця фортеця класифікується як “пам’ятка історії”. Але що цікаво, що на території замку проживає сім’я, яка займається господарством і цю сім’ю нікуди не переселяють. Бо частина території була позначена як “private area” і заходити на цю територію було заборонено. Я думаю, що це сім’я, предки якої саме побудували цю фортецю або мали до неї безпосереднє відношення.

Також у цій фортеці знімали різноманітні фільми. Один з них це фільм “Вікінги(1958)” з Кірком Дугласом і Тоні Кертісом в головних ролях.

20160617_152435

Фото з Дінан і Форт-Ла-Латте ТУТ

День 4 – Арзон і відліт у Міраньяс(Марсель)

У суботу в мене був останній день перебування на землях Бретань. Вже у ввечері я вилітав з аеропорта міста Нант у Марсель. Відстань від Ренна до Нанта близько 115 км. Тому по дорозі до Нанта ми заїхали у містечко Арзон.

20160618_143102

Прогулялися по цьому маленькому, але дуже затишному і красивому містечку. Хотів скупатися, але погода знову ж таки не тішила( І ближче до обіда чи вирушили до Нанта.

Біля 17 години ми прибули до самого аеропорта. Ще мали годинку, щоб посидіти попити кави, поговорити, подякувати родичам за приділений час. І близько 18 години я пішов на реєстрацію

19-30 мій літак компанії Ryanair здійнявся в небо і тримав курс на Марсель, а точніше Маріньян, де знаходиться “Аеропорт Марсель Прованс”.

У аеропорті мене зустріла Сандра, у якої я забукав житло на одну ніч у Маріньяні, бо сенсу після 21 години їхати самому у Марсель не було. Тому я вирішив переночувати недалеко аеропорта, а вже вранці поїхати в Марсель.

Також у аеропорту вдалося зустріти літак групи Iron Maiden 🙂

20160618_205248

Фото з Арзону і Нанту ТУТ

Далі буде…

p.s. багато не пишу. Описую саме основне, коротко і ясно. Зате багато фото. Якщо у кого будуть додаткові питання – задавайте їх у коментарях, пишіть у приват у соцмережах, або залюбки розкажу більше за чашкою кави 🙂